Jag gjorde det

Tänka sig, jag pallrade mig ner till bussen och åkte hela vägen till Hedemora, gick en bra bit till älsklings hus och sov där. Sen orkade jag ta mig upp och ta bussen hem halv 9.. Så nu har jag käkat en god frukost och nu tänkte jag spela lite spel med syster min. Älskling är på jobbet nu, får se om jag ska vara med han efter det.

Har precis betalat en räkning för tandblekningen, fyfan 550 spänn poff borta bara sådär! Jaja, man måste ju unna sig lite ibland..

Nej, vi hörs!

roxanna

Kommentarer
HåkanssonEmma. skrev:

Sv; Okej :) så bra!

2010-04-12 @ 12:52:52
URL: http://typdenfinaste.blogg.se/
Sandra skrev:

Mer än vad du hade fått ge för kryssningen ;)

2010-04-22 @ 19:01:57
Roxanna skrev:

Sandra vem? Trädgårds? Isf, min syster kom hem från Linköping då och fyllde år, drf valde jag att vara hemma! :-)

2010-04-22 @ 19:51:28
URL: http://rrroxanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback