Läggdags

Nu ska jag & älskling sova, det har varit en lång men rolig dag. Man blir så glad av det fina vädret. Så på förmiddagen var vi ute i solen, hela familjen. Mamma & pappa tvättade bilen och jag, syster & älskling sparkade lite boll o så. Vi tog även fram hopprepet, haha. Älskling fick visa sina kunskaper där... Om han nu hade några. ;] Sen kom även brorsan ut så då blev alla samlade! Sen kom postbilen och det dimpade ner tandblekning i postlådan. Jag testade den idag, fy satan vad illa man mådde. Fick inget resultat, men det kommer nog snart. För att fördröja tiden på blekningen spelade jag, syster & älskling spel. Haha, kurragömma med! xD Sen lagade jag & älskling lite mat, makkisar och köttisar. Sen åkte vi som sagt till kupolen och shoppade lite. Men nu ska vi sova, eller han bredvid mig har redan somnat men jag ska väcka han för vi ska borsta tänderna, mohaha! (6)

Puss & Godnatt!

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback