Sony Ericsson Elm

"Elm från Sony Ericsson är en "grön" mobiltelefon, tillverkad av återvunnen plast. För övrigt har den funktioner som GPS, Facebook- och… Läs hela Twitterkoppling samt "ljudsköld som filtrerar bort buller vid samtal."

Jag har alltså beställt en ny mobil och den kom idag, eller rättare sagt DEM kom idag. Jag beställde två mobiler, en svart och en rosa. För att variera lite.. Haha, nej jag skoja. Den svarta ska älsklingen ha troligtvis. Han har inte sett den ännu, så får se om han skickar tillbaka den eller ej. Men jag är supernöjd med min iaf! Den är helt underbar, snabb och smidig. Hatar sega touchmobiler. Min förra mobil har blivit så himla seg, så nu var jag tvungen att köpa en ny. Sen var jag ju samtidigt snäll mot naturen, "grön" mobil.







roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback