Stuck On Replay

Var som sagt på körskolan idag. Körde manöverbanan, och det gick mycket bra! Man skulle klara den på under 40 sekunder & det gjorde jag! :D Är sååå nöjd! Imon blir det halkbana och på torsdag ska jag köra landsvägskörning. Nu är det nääära! Fast teorin känns lite längre ifrån, men ska ta tag i det med. Ska nog fråga Lollo om vi kan plugga på körskolan efter jag gjort halkbanan, så man blir av med de där testerna.

Älskling har varit här idag också, men han åkte hem igen för han ville inte sova här. Men jag förstår honom, jag måste upp 5 imon bitti & han har egentligen sovmorgon till typ 11 så. Inte fan vill man gå upp 5 då! ;>

Nej, nu vettefan vad jag ska hitta på. Det visar sig!

roxanna

Kommentarer
Anna - Foto, design m.m ♥ skrev:

Haha ja vi med :D ska fan se den nåndag :D

2010-04-22 @ 20:08:23
URL: http://akolan90.blogg.se/
Vägen fram vägen till skrev:

SV: Hej hej! det gör jag också :)

2010-04-22 @ 20:41:50
URL: http://vagenfram.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback