Today

Sitter just nu att pilla med mina två mobiler. Har fortfarande min gamla kvar. Lägger över nummer och raderar allting. Sen ska jag sälja den på blocket! Hoppas att jag får en bra slant för den.
Idag ska kanske jag och nina baby äta glass nånstans, Romme maybe? Hoppas det iaf! Var så längesen jag träffade henne och hon behöver stöd nu och jag finns där! :) <3

Har precis gjort ny müsli med brorsan. Haha, vi gjorde dubbel sats så nu har vi müsli så det räcker ett tag.
Älskling sov här igår också, så imorse åkte han hem för han skulle jobba..
Skriver mer om min helg senare!

Nu lär jag fortsätta hålla på med mobilerna.

roxanna

Kommentarer
Anna - Foto, design m.m ♥ skrev:

HIhi ja vi blir nog där med, vi kommer gå runt massor. Fäggeby, vid bron och lite sånt :) Vi blir där mot natten :)

2010-04-25 @ 17:38:23
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback