Vad tror ni?

Vad är värst egentligen?
Att veta eller att inte veta något alls?

Den frågan har åkt runt i mitt huvud idag.

Jaja, jag har egentligen ingenting att berätta. Dagen har varit helt enkelt KASS. Gjorde lite ny müsli på förmiddagen iaf. Någon nytta!
Imorgon blir det körlektion igen, hoppas det går bra då!

Igår körde jag också men innan det följde jag med mamma & pappa till soptippen, haha. Efter körlektionen gick jag till kupolen en sväng.
Jag fick med mig en rosa midjejacka med mig hem, samt bh+trosor, svart/grå randig tröja, samt solbrillor!
Efter kupolen åkte jag hem till älskling. Hann inte med så mycket där för jag skulle hem igen med 6 bussen. Det blev en tidig kväll igår, 21.45 somnade jag!!! :o Sjukt.

Inatt blir det desto senare tyvärr.. Men nu ska jag slänga i tvätt, sen gå och sova. Det behöver jag.

roxanna

Kommentarer
de skrev:

2010-04-21 @ 09:10:30
Denise Arrman skrev:

att inte veta något alls är väl jäkligt skönt egentligen. men att få veta sen, och inse att man itne fått vetat "det" på flera månader är nog värre än att få veta direkt. PUSS



sv;

- so damn true!! :)

2010-04-21 @ 09:11:26
URL: http://arrman.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback