<3

Eftersom jag inte skrev något inlägg under alla <3:ans dag tänkte jag bara berätta lite kort här vad vi (jag&älskling) gjorde.

Hela helgen blev underbar. På fredagen fick jag en present av älskling, han kunde nog inte hålla sig. Han hade varit på kupolen tidigare på dagen då jag trodde han var i skolan, haha. Jag fick ett jättefint turkos nattlinne med spets, mums.

På lördagen skulle vi egentligen gått ut och äta men det blev lite ändrade planer. Vi kom till Borlänge med tåget från Hedemora men vi åt aldrig ute. Utan vi gick till Ica Maxi, köpte lite godis och ringde efter skjuts av mami & papi. Sen fick jag en jättesöt nyckelring av baby från en sån där automat, hihi. Sen åkte vi hem och åt mat istället, lasange. På kvällen gav jag han mitt ena paket (hade två). Det var en låda med en lapp i där det stod saker jag ska göra för/på honom, hihi. Han har inte utnyttjat allt än. ;] Det blev en tidig kväll.

På själva alla <3:ans dag vaknade vi upp till en underbar morgon. Jag gav han mitt andra paket. Det var en speciell nalle där det stod "Jag älskar dig Johannes" på ett hjärta som nallen höll i. Den var så fin, se bild nedan. Jag hade gjort i ordning en låda med typ 150 hjärtan i som jag klippt ut en och en, där det stod R&J på. Nallen stod på en röd duk, hihi vad finurlig jag är. Det blev supersött & älskling tyckte likadant.
Sen gjorde jag i ordning en god frukost medan älskling såsade i sängen. Eftersom vi skulle ut och äta på kvällen ville jag vara lite fin i håret, vilket inte betyder en svart hårbotten. Så mamma fick färga det, men det blev inte som jag ville.. Det är fortfarande inte fint. Måste nog färga i någon annan nyans. Efter hon hade färgat mitt hår, fick jag färga hennes, hah. Mormor & morbror kom även på besök, trevligt. Vi fikade o sådära.
Vi åkte till Hedemora för att äta. Det blev Akropolis. Jag tog en grekisk sallad & älskling tog pasta. Det blev efterrätt också, en baklava till mig och en banana split till älskling. Fasen vad dyrt det blev, höhö. Men det var underbart. Sen åkte vi hem till mig igen. Vi hann se En annan del av Köping, lite av Shrek 1, myst en massa, satt och pratade vid matbordet med massa godis och chips, samt sova. Dagen efter vaknade jag upp med en älskling som kramade om mig, iiiii underbart. :-)

Det har blivit mycket romantik, men det tycker vi om. Veckan efter alla hjärtans dag på lördagen badade vi badkar och åt frukost samtidigt, sen på kvällen blev det en fruktsallad till filmen Where the wild things are, kanonfilm! Nu känner jag att jag bara babblar på här, men det är min blogg så jag skriver väl det jag vill. Spelar ingen roll om ingen vill läsa det. Jag är en person som älskar att ha minnen, så. :)






roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback