Dagen

Fyfan vad skönt det var att få sova ut i morse, skönaste på länge!
Runt halv 12 gick jag upp och gjorde mig i ordning. Jag var nämligen på möte i Borlänge idag med Sanna. Det gick toppen och jag fick förlängd praktik, vilken tur. Annars hade jag bara fått praktisera i 12 dagar, men nu blir det i en månad. Synd bara att det blev över älsklings sportlov. Jag hade velat varit med han så mycket som möjligt men nu blir det bara efter 5.. Jaja, man får göra det bästa av situationen. Han är fortfarande kvar i Mora, men kommer hem imon. Det hade gått bra för han på kortvasan, vilken biff jag har till pojkvän, tihi.

Aja, tillbaka till min dag. Efter mötet gick jag in till Willys där mams o paps var. Jag köpte lite godis som jag har ätit nu på kvällen. Sen hämtade vi brorsan och åkte hem. Har även varit till Hedemora och skjutsat min syster. Så det har varit mycket flängande med bilen idag, skitväder ute också. På kvällen hade mamma gjort i ordning en supergod middag bestående av någon köttfärsgryta med squasch (stavning?), svamp & fetaost, samt pasta till. Mumsigt värre! Sen har jag inte gjort så mycket mer faktiskt. Bara tagit det lugnt. Angelica kom aldrig idag, så jag fick vara ensam. :/ Menmen, ska sova nu tänkte jag.

Jag skriver mer imon! Kanske kommer upp någon bild då också, min blogg känns ganska bildlös för tillfället.

Godnatt!

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback