Gårdagen

...var bra! Mamma & pappa var i vår sommarstuga och skottade undan all snö som fanns. Jag fick se bilder, fyfan va mycket snö. Ända upp till låren! När de kom hem lagade jag & mamma mat, laxlåda. Jag åt lax för första gången i hela mitt liv. Jag trodde det skulle vara godare än det var, smakade ju som vilken fisk som helst. Sen gjorde vi efterrätt också. Hallonmousse med krossad choklad & hallon på toppen, mycket smarrigt. Efter disken och allt fix åkte jag till älskling i snöovädret. Gick först in på Hemköp och köpte snoddar & stuff. Sen fick sitta på donken i 40 minuter, men det vare värt. Till slut kom han ut och jag fick pussa på honom.

Hemma hos älskling gjorde vi inte så mycket, det blev en rätt tidig kväll. Älskling somnade tillomed med kläderna på, haha. Men som tur var vaknade jag runt 4 och sa åt han. Vi gick upp tidigt idag också, halv 9. En applåd!! :]

Nu har vi hunnit ätit frukost, ätit apelsin, jag har hunnit gjort mig i ordning osv. Älskling sitter just nu & spelar och jag tänkte kika bloggar.



roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback