Gul hårbotten, hjälp mig!

Nu är det så att jag behöver lite hjälp. För 2 veckor sedan färgade jag min utväxt (som är jättemörk) med Garnier Nutrísse Cream (mycket ljus ljusblond), alltså den ljusaste som finns. Det blev väldigt gult, därför färgade jag det en gång till med samma färg, en vecka senare. Det tog knappt nånting, ytterst lite. Det är fortfarande gult alltså. Jag vill inte ha det så, vill ju ha det jättblondt som resten av mitt hår. Hur ska jag då göra? Jag funderar på att slänga i Jane Helén Pärlemoblond? Men vet inte hur det blir? Har hört att det ska vara bra. Eller är det någon som har andra förslag? Snälla, hjälp mig!! Är i akut behov av hjälp.

Tack på förhand :-)




roxanna

Kommentarer
jenny skrev:

den är svinbra! använder alltid den när ja blekt utväxten :)

2010-03-09 @ 20:52:14
URL: http://jennyiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback