I'm back, or?

Hmm, är jag tillbaka nu? Nja, vi får se hur länge det här håller. Men tänkte uppdatera er iaf med vad som händer i mitt liv, för lite händer det iaf.

Jag vikarierar på förskola titt som tätt, pengaaaar! Jag hade ju praktik på dagiset i Mora By också men det är över nu, så på måndag börjar jag på en ny praktikplats, Fridhems. Blommor alltså. Jag var där idag och pratade med hon som kommer vara min handledare och jag skulle tydligen få göra allting där, sitta i kassan osv. Längtar verkligen, det ska bli riktigt kul!

Idag jobbade jag i Säter igen. Jag lyckades göra namnetiketter till alla barnen för de har fått nya fina lådor som det behövdes namn på. Så det ansvaret la jag på mig. Men det blev lyckat. ^^ Jag slutade halv 5 så det blev en heldag för mig, puh. Nu är jag svintrött, bleh. Ingen älskling på msn heller för han är i Mora i sin sommarstugan. Grabben ska ju åka kortvasan imon. Lycka till baby! :] För att bli av med stressen idag så gjorde jag i ordning ett varmt bad med ljus. Åh, det var så skönt + en ansiktsmask på också som gjorde det ännu skönare!

Igår träffade jag Amanda, som jag inte sett på typ ett halvår. SJUKT! Vi som umgicks varenda dag i klassen och nu ser man varandra aldrig. Det var underbart att få träffa henne igen, det måste göras om snarast. Vi var på kupolen och Ellinore var också med. Jag hittade en kofta på Gina för bara 49 :-, F Y N D! Sen köpte jag även ett par vita rosörhängen, ruskigt fina. Sen käkade vi pizza på Matpalatset och runt halv 4 avslutade vi dagen med kramar, hihi. På kvällen kom älskling och gjorde mig sällskap över natten, myyyyz. Dock råkade vi somna tidigt och vaknade 4 på natten. Som tur var kunde vi somna om igen.

Jag känner att jag har mycket mer att berätta men det kommer i ett senare inlägg, avrundar här nu..

roxanna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback