Trött

Egentligen vill jag gå och sova nu men jag lovade ju ett inlägg så måste hålla det nu när det var så längesen. :-)
Jag orkar inte kolla stavningen, så den får bli som den blir. Mina ögonlock hänger typ så..

Jag har kommit på att jag har blivit en väldigt givmild person sen jag började jobba, höhö. T.ex. jag gjorde fina halsband/armband/ring till min systerdotter när hon fick lov att åka in på akuten. Gissa om det blev uppskattat, hon ringde och tackade, sååå gullig!! Jag börjar bjuda på grejer, typ jag bakade sockerkaka till hela familjen för nån vecka sen, sen chokladpudding. Fast Johannes hjälpte till också. ;p Sen har jag gett Johannes 2 trisslotter och en noblesse bara sådär, fast jag knappt hade pengar. Men pengar fick däremot älskling när han vann 100 000!!!!! Skämt o sido, hahahaha. Ingen vinst där heller. Jag köpte en jättegod ananas som jag och älskling smaskade på. Sen gav jag han ett paket jag köpt, en mössa där det står "Roxannas". Alltså, att Johannes är MIN. ;]

Johannes har också varit underbar, han bjöd på middag på Akropolis i måndags. Jag åt KÖTT!!!!! Tänk er, jag åt kött. Jag tar det sakta med säkert. En bifteki åt jag & älskling. Efter det fick jag 10 oranga tulpaner av älskling, sötnos. Sen myste vi och såg klart filmen Beck som vi börjat på för några dagar sedan.

Det har även hänt lite konstiga och negativa grejer, t.ex.

- bajs i tröjan, från någon unge på dagis?
- fick magsjuka
- tappade bort min mobil (hittade den dock senare i Johannes familjs bil)
- älskling fick magsjuka, en hel natt dessutom.. (han fick lov att sova i ett eget rum)
- mina pengar jag fick tog slut rätt snabbt. En dag på kupolen: 2 jeansleggings, 1 kofta, 1 tunika, läppstift, 2 nagellack, mascara, kajal, lösnaglar, 1 väska, älskling köpte 3 tavlor, jag betalade 2 st, mat på tacobar.

Nu ska jag sooova faktiskt.

Skriver ett inlägg eller två imon med. Angelica kommit hit, woho! :]

roxanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback