Gårdagen

Glömde blogga igår, sorry för det. Jag åkte till Hedemora igår för att möta älskling på bussen för vi skulle till stan och göra lite ärenden. Efter det tog vi bussen hem till han. Hann inte vara dör mer än 40 minuter, sen gick sista bussen hem till mig. Dagen gick ganska snabbt men tur det, för snart väntar söndagen för mig!

Idag kom älskling hit. Vi har myst en massa, verkligen en underbar dag. Vi gick till bageriet och fettade oss också, men jag åt inte så mkt. Var mer älsklingen som var tjockis. ;] 


Om 3 dagar, alltså den 17:onde fyller jag 20 år! Tänk er, 20 jävla år har jag levt.
Helt plötsligt känner jag mig vuxen, hah.
Jag känner mig även stressad över livet, vad ska jag göra liksom? Har inga planer ens, help me!
Men på lördag blir det lite kalas här hemma och på söndag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Det visar sig.
Men jag hoppas på en rolig helg iaf. Jag fyller trots allt bara 20 år en gång i livet.

Nu hade jag tänkt slänga mina kläder i tvätten och sen borsta gaddarna och sova lite.

Imon kommer nog Angelica hit på morgonen så jag är upp tidigare än vanligt. Sen åker hon till skolan.

Puss och godnatt!

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback