Ny dator!

Jag har fått min nya dator & sitter just nu och bloggar på den. Den är jättehärlig att skriva på. Mums, i love it.

Idag har jag alltså hämtat min dator i Säter och sen åkte jag & älskling till kupolen där han köpte lite kläder & en mobil. Nöjd kille!
När vi kom hem beställde pappa pizza åt oss alla. Mycket gott. Sen dess har vi bara fixat min dator & inte gjort så mycket mer. Just nu chillar jag bara. Snart ska vi ta oss något att äta och sen ta en dusch.

Jag skriver nog senare.

roxanna

Kommentarer
Felicia skrev:

Hej!

Jag har tänkt att köpa en sån dator så jag undrar vad du tycker om den?

Och två frågor till...

Har du windows 7 starter på datorn?

Kan du byta bakgrundsbild?

Kram!

2010-04-21 @ 21:38:41
URL: http://enbrunett.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback