:-)

Igår missade vi bussen hem till mig så stackars mamma & pappa fick hämta oss i Hedemora..
Men vi fick gå in på Willys iaf och köpa oss lite gött.
Vad gjorde vi igår då? Ja, vi busade med min syster. Haha, täckte alla gosedjuren över Johannes & sen kom mamma in och frågade vad vi gjorde, hahhahahaha (som han skämdes)!!!! Stackars gulleplutten dååå. :-) Men underbarast var nog när jag låg i hans knä och han höll om mig, då kände jag mig så himla älskad. En underbar känsla ♥

Imorse åkte jag till Fridhems först och jobbade. Älskling följde med mig in där en stund och kollade lite men sen tog han bussen hem. Sen ringde Ing-Britt och ville att jag skulle jobba på Fritids i Säter, så då åkte jag dit istället. Det gick bra, men inte lika roligt eftersom jag inte känner barnen lika mycket som jag gör på det dagiset jag brukar vara på.. Men imon blir det jobb på vanliga dagiset, och på onsdag. På fredag ska jag på arbetsintervju!!! :-) Hoppas!

Efter jobbet idag åkte jag till älskling. Jag hade köpt godis till han. Kommentaren blev "Men älskling, hur tänkte du när du köpte det här? Kolla, är det inte lite random." Hahahaha, en salta katt ask & smarties. :'D Vadå? Jag är ju söt! Dock hade älskling fullt upp med att sälja datorer, två stycken kom och köpte två olika datorer. Så nu blev han rätt så mkt rikare om man säger så. Han är en jäkel på att sälja grejer min älskling. ;] På hemvägen fick jag ta mig en liten promenad från hållplatsen, skönt.

Jaja, nog om detta.

Jag ska sova nu, magont!!

roxanna





Kommentarer
Anna - Foto, design m.m skrev:

Svar; Ja vi får se :) Men jag har så svårt för Engelska B att stå o prata inför folk och sånt, det är mycket sånt på B kursen. Men vi får se :]

2010-03-17 @ 19:12:42
URL: http://akolan90.blogg.se/
Anna - Foto, design m.m skrev:

Svar; Jag vet inte hur det blir att läsa. Men dom hade Eng B på Dahlander. Så blir ju säkert i klass.

2010-03-17 @ 19:31:46
URL: http://akolan90.blogg.se/
Anna - Foto, design m.m skrev:

okej ;p ja uppsatsskrivare är inget för mig :p klarar inte du det, så klarar inte jag det. haha! läste samhäll b på distans men failade. men religion till o börja nu, så får vi se sen om jag hoppar på YAs yrkesutbildning, kallkök :)

2010-03-17 @ 20:15:59
URL: http://akolan90.blogg.se/
n skrev:

vart ska du på intervju? :)

2010-03-17 @ 21:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback