100310

Snart läggdags men jag ska bara blogga lite innan.
Dagen har gått bra. De ringde från dagis och ville att jag skulle jobba, så kl. 9 började jag.
Nu var det på ett annat dagis, så jag kände inget barn där. Men det gick hur bra som helst, de var så söta så! ^^

Efter jobbet väntade jag i typ 1 timme på bussen som tog mig till Hedemora Centrum, för att sedan ta en buss till Johannes. Han satt på bussen från Borlänge så vi tog sällskap.. Jag var hos han en stund, innan jag skulle hem igen. Testade hans nya xbox 360 elite också, men tyckte inte spelen var så roliga.. Jag vill spela BUZZ! Höhö

I helgen KANSKE jag ska åka till Västerås till min syster & städa hennes gamla lägenhet, får ju pengar för det. ;]
Annars blir det helgen efter det. ^^

Nej, nu ska jag krypa ner i min nybäddade säng och gosa sönder.

Godnatt!

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback