Drömmar

Idag har mina tankar flygit åt många olika håll. Jag har kommit på att jag vill vänta ännu ett år med studier, för jag är inte helt säker på vad jag vill bli. Då är det ju lika bra att jag väntar och inte slösar flera år på något jag inte är helt säker på? Eller hur? Så under detta året vill jag hitta ett fast jobb, hoppas på detta jobb jag var på intervju för, men om jag inte får det ska jag söka vidare. Jag vill nämligen flytta! Jag vill flytta ihop med älskling, i Hedemora tror vi. En 2:a där, det skulle vara underbart skönt. Jag var till Dollar Store idag och hittade massa grejer jag köpte med mig hem. 6 skitsöta kaffekoppar (lila&vita), 6 djupa tallrikar som det står breakfast på (tillhör kaffekopparna), kryddmått, kaffemått, 3 stora burkar (en där det står kaffe, en pasta & en te på). Superfina att ha framme i köket. Sen köpte jag 2 kökshanddukar & en fin tillbringare i glas. Allt detta gick bara på 270 kr!!!! Helt sjukt billigt för så mycket fint. Älskling fick godis av mig också, för att han var så snäll och följde med som smakråd. Mamma och pappa var också med. Sen gick mamma & pappa in på Jula och köpte ett nytt toalettlock för våran brakade sönder, hahahaha! Inte pga att någon satte sig, utan det var en blomkruka som ramlade på den, så ni inte tror något. ;p

Nu har jag en..... (PAUS) inte längre en sockerkaka i ugnen. Var tvungen att springa ner och ta ut den, ibland är en blogg bra att påminna en om saker, haha. Jag & syster som har bakat den, hoppas den smakar lika bra som smeten gjorde. ;]

Haha en lite rolig grej som hände idag. Jag och älskling bestämde att vi skulle skojbråka. Vi fick välja en regel var & båda tog "inte bitas". HAHAHAHA, ja det är kul att bitas. Men iaf, vi kittlade varandra så jäkla mycket så älskling råkade smälla sitt knä rätt upp på mitt näsben så det började blöda lite. Haha, fan vad ont det gjorde, tåååårar. Men det gick bra iaf, han tröstade mig så jag var nöjd! ;M

Älskling jobbar just nu, saknar han massoooor! Fan att helgen redan är över..

Nu har mamma gjort i ordning sallad till folket!
Ska bli smarrsmarr. ;p

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback