Go Anna!

Fasen vad bra låten är som hon framförde igår! Hon var en värdig vinnare i mina ögon iaf. Underbart! :-)

Igår kom älskling hit på kvällen. Han hade köpt godis så jag, han & lisen satt och käkade chips & candy samt spelade spel på kvällstvisten. Riktigt mysigt faktiskt. Sen kollade jag & älskling ut på våran glasaltan & så säger han nått i stil med "Jag kommer aldrig glömma våra stunder här ute, när vi drack lättöl & jag satt till höger och du mittemot mig. Jag längtar tills vi kan sitta där ute igen". Så håller han om mig bakifrån när han säger det, ååh underbara älskling. ♥

Igår eftermiddag gick jag över till syster Linda, jag klippte håret på hennes sötnosar. Helt underbart gosiga dem är. När jag skulle gå hem säger Maja "Ska du klippa oss imon med?" Hihi, så mycket vill hon träffa mig..
Och gallskriket när jag skrämde henne glömmer jag aldrig, helt vettskrämd hahaha.
Sen ringer mamma & frågar vad jag ska ha för pizza, så då fick jag lov att gå hem.

Jag tror jag snart ska åka till älskling & sen åka hem till mig igen på kvällen men vi får se, mitt busskort har ju slut på resor nu så vet inte om jag vill betala 54 spänn. ;p Nu kommer älskling ut ur duschen så ska göra han sällskap isätllet för att sitta vid datorn, höhö. :-)

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback