Jobb jobb jobb

Den här veckan har jag jobbat mycket och somnat tidigt flera dagar. Jag har jobbat alla dagar i veckan, förutom imon då jag ska på arbetsintervju. I tisdags och onsdags somnade jag runt halv 9-9. Det är SJUKT tidigt för att vara mig, jag som somnade runt 2 på natten innan jag jobbade. Det tar på krafterna att jobba kan jag säga. Men den är skönt, att få somna tidigt och gå upp tidigt. Då kan man få sova länge på helgerna istället. (Y) Jag har hunnit träffa älsklingen också, både tisdag, onsdag och torsdag (idag). I onsdags hade han fått hem alla delarna till sin splitternya dator för 8 lax, inte dåligt de inte. Och nu har jag äntligen pengar på min mobil, så nu kan jag smsa igen!!!
Idag har jag jobbat på fritids i Säter. Vi hade en liten utedag, med tipspromenad och krabbilurgrillning. Dock blev min krabbilur helt rinnig inuti så det var inte så gott. :-( Efter jobbet åkte jag med älskling till Borlänge, han skulle köpa någon sladd till datorn. Men sen åkte vi hem igen, han till sitt och jag till mitt. Hemma hos mig var Elin. Så vi käkade jordnötsringar och pärlade pärlplattor. :-) Nu på kvällen har jag spelat lite spel med syster. Jag blir på bra humör när jag är med henne, och bra humör det behöver jag!!

Nej, nu ska jag chilla vidare, kanske sova strax. Vi får se vad som händer & sker.

Jag är nervös inför morgondagen, men kommentera gärna ett "lycka till" så hjälper det förhoppningsvis? :-)

roxanna

Kommentarer
Anna - Foto, design m.m skrev:

Lycka till :D Du måste skvallra sen om vilket jobb det är och hur det gick :D

2010-03-20 @ 16:06:10
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback