Mihi

Tjooodiiiill!

Andra dagen på praktiken idag på Fridhems. Igår var det mycket roligare, fick göra mer varierat då. Idag fick jag mest stå och plantera, inte kul. Så nu värker det i både armar och ben.
Men när jag kom hem var det desto roligare, för då hade vi besök av syster och hennes två sötnosar. Jäklar vad den ena växt, haha längesen jag såg dem.

Igår kom älsklingen hit och sov kvar. Det var myyys. Dock fick jag gå ända till Ica fram & tillbaka för att möta han. Tänk er gårdagens väder och sen gå den biten både fram och tillbaka, fyfan. Kändes som man pulsade fram. Som tur var va det inte så kallt, så det gick bra ändå. ;] Älskling hade köpt lite godis & nyttiga chips, ekologiska, woho. Han glömde påsen kvar och det finns meeera. Så ikväll blire att smaska, huh.

Nu ska jag käka.

Take care!

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback