Nap

Ska ta en liten nap nu, lite sent för sånt kanske. Jämt när jag gör det såhär sent vaknar jag aldrig utan vaknar på morgonen istället. Men ska försöka sova en timme bara.

Idag har jag jobbat på fritids, sen fick jag skjuts hem av en annan vikarie. Sen tog jag typ direkt bussen till älskling. Jag åkte ända in till stan för att möta upp han och sen fick vi skjuts av hans pappa hem. Men nu är jag alltså hemma. Köpte med mig en chipspåse på Ica på hemvägen. Naturchips :-)

Nu är jag en mascara fattigare också, mamma råkade dammsuga den. Men det konstiga är att hon inte hittar den i påsen. Den har bara försvunnit. ;s Jaja, det blir att köpa en ny (den som var ny...) Men hon hade iaf städat mitt rum, vilken snäll mamma jag har!

Nu ska jag alltså sööööva!

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback