Shopping

Hemkommen från en shoppingvända på kupolen med älskling. Vi käkade mat också, jag bjöd. ;] Det blev fish&chips!

Har köpt lite grejer. Det kommer strax upp ett inlägg med bilder på det. Så håll utkik!
Älskling kommer hem till mig ikväll efter jobbet, blir mys. Så kommer nog inte uppdatera mer efter det.

Igår blev det ingen uppdatering som ni märkte. Men jag hade en bra dag. Jag jobbade min sista dag på Fridhems. Så när jag skulle åka hem fick jag paket och blommor av dem, så fint gjort! Fick 3 runda ljusstakar, kan visa bild någon dag. Skitfina & stilrena. Sen en bukett med tulpaner och nå vitt. Köpte även med mig en vas och en bukett med rosor till älskling inslaget i selofan (stavning?). 7 rosor blev det, som betyder "jag älskar dig". Så efter jobbet kom mamma och pappa & hämtade mig för de skulle skjutsa syster till Hedemora. Då passade jag på att följa med och lämna rosorna till älsklings pappa för älskling jobbade. Så när han kom hem sen samtidigt som mig för jag åkte dit igen på kvällen, så fick han sig en överraskning. :] Hämtade även ut paket från H&M igår, la ju ut bilder förut. Men fick bara den vita toppen och leopardbikinin. Resten kommer om nån vecka.

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback