Städat i Västerås

Ja, ni ser rubriken. Idag har jag slitit i typ 8 timmar och städat städat och städat. Jag har torkat 32 fönsterrutor! Nu är jag trött kan jag looova. Tog ett tåg som gick typ 8 imorse och kom hem runt kvart i 11 nu på kvällen. Det blev mycket senare än jag trodde. Men jag hann få i mig en halv pizza som vi köpte med oss hem till deras hus. Sen åkte jag heeela vägen hem med min systers pojkväns mamma hem. Vi hämtade upp Johannes också. Men nu är jag 1000 spänn rikare, höhö. Vi lunchade ute på en salladsställe också. Det får jag inte glömma. Skitgott! Pontus mamma bjöd oss, snällt gjort. :]

Igår hann jag inte skriva blogg, eller hann och hann. Jag orkade väl inte kanske. (a)
Jag var hos Johannes och sov där. Vi hade det supermysigt. Verkligen underbart.
Sen var jag ju på arbetsintervju igår också. Det givk superbra tycker jag! Allt flöt liksom på bra. Nu får jag bara hoppas! :] Innan intervjun tog jag en fika med Malin som åkte med samma buss som mig. Vi fikade på Café Kupolen och pratade om allt möjligt.

Nu ska jag & älskling sova, vill egentligen duscha men orkar nog inte det.

Godnatt!

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback