Träningscyklat

Har precis tränat lite på träningscykeln. Eftersom jag inte har tränat på riktigt på flera år kan ni ju tänka er hur dålig min kondition är. Därför kör jag lugnt i början, snitt på 30 km/h i 15 min. 171 kalorier väck. Ska cykla 15 minuter varje dag och efter någon vecka då jag känner att jag kan öka, ökar jag till 30 min per dag. Det var riktigt skönt att få svettas lite. Kanske kör igen ikväll, who knows.

Btw, tror jag ska behålla båda skorna. Kunde inte bestämma mig vilket jag skulle ha kvar, så spar nog båda. Sen är de jävligt sköna båda två också. Nu fattas bara våååren så kan jag börja använda dem. Använde dem dock idag när jag och pappsen gick till min syster, men kände att det inte var dags än. Så jäkla mycket slask på vägarna.

Jag pratade lite med min barndomskompis på msn igår, Anna, som bor här i Gustafs nära mig. Jag tyckte vi skulle fika någon dag på bageriet snart, så jag hoppas det blir av. För det skulle vara superskoj!

Nej, nu ska jag duscha av mig svetten (haha). Sen chilla lite. Kanske går en promenix senare också, tror det.

roxanna

Kommentarer
Anna - Foto, design m.m skrev:

Klart vi ska ta en fika, var alldels för längesen vi sågs! :)

2010-03-28 @ 18:37:20
URL: http://akolan90.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback