Västerås

Hej!

Har inte skrivit några inlägg på några dagar för jag har varit hos älskling mest så jag har inte tagit mig orken att skriva. I onsdags efter praktiken tog jag bussen till älskling & spelade ps3, svinkul! Dagen efter åkte vi till kupolen. Älskling köpte spel och jag fick hårfärg av honom. Det blev den jag visade bild på förut, det funkade iaf. Jag färgade det i lördags och den tog bort det gula. (Y) Vi åkte till Hedemora igen efteråt och senare tog jag bussen hem till mig igen. Det var meningen att jag skulle sova hemma men så blev det inte, så jag tog bussen tillbaka IGEN till honom på kvällen. Det blev många bussresor den dagen. Eller det har blivit många bussresor den här veckan, för dagen efter åkte jag buss hem åter igen. Fick dock lov att sitta på Donken och vänta på den.

I lördags hälsade min syster C och hennes pojkvän P på. Vi fikade & tog sedan en tripp till Pärlan. Jag hittade en fin gammelrosa vas jag ska sätta en ros i. Passar perfekt i mitt rum! Det var meningen sen att jag skulle följa med till min andra syster och hälsa på henne & hennes man och deras lilla dotter på 9 månader, men eftersom det går så jäkla dåligt med bussar till älskling sen så kunde jag inte följa med. Utan jag följde med till Borlänge och satte mig på resecentrum och väntade på bussen som tog mig till Donken där jag väntade i 2 ½ timme på att älskling skulle jobba klart. Tur att jag hade datorn med mig kan jag säga! ^^ Hemma hos älskling åt vi tacos, spelade ps3, käkade glass i soffan (massa myyyys).

Idag vaknade jag upp med älskling. Runt 11 kom mamma, C & L med bilen och hämtade upp mig. Vi åkte C & P 's nya place i Västerås CITY! Snacka om fint hus.. Ett jättemysigt hus med 3 våningar. Tänk när det blir färdigt, inrett osv. Underbart fint tror jag! Vi gjorde väl inte så mycket där mer än att kika på huset, fikade osv. Runt 3 åkte vi hem igen. Så nu sitter jag hemma & väntar på att maten ska bli färdig. Jag saknar min älskling, men han kommer till mig efter jag slutat jobbet! :)


PUSSSSS!

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback