Hard work work

Halloj!

Igår jobbade jag arlset av mig (NÄSTAN iaf). Riktigt så farligt var det väl inte, men aj så det sliter på kroppen.. Fick iaf med mig två blommor hem, fint. Och för några dagar sedan fick jag med mig rosor hem, höhö. Gratis är bra!
När jag kom hem kom min syster med barn på samma gång på besök (trodde jag). Men hon skulle bara lämna och hämta nå grejs. Besviken Roxanna! Men som tur var kom älsklingen på en gång, med sitt nya Xbox 360 Elite i handen. Dock spelade vi ingenting eftersom tönten vägrade öppna det här, han skulle göra det hemma hade han bestämt. (Annars blev det okompakt). Haha.. Vi som precis köpt en sprillans ny plattv från Samsung, som älskling hjälpte min papi att få igång.
Det blev inte så mycket gjort igår, vi mumsade popcorn och latade oss mest. Vad ska man göra efter jobbet? Man orkar ju inte göra nånting känns det som.. Jag tog en nypa luft igår kväll också, skönt var det. Men det blev bara en kortissväng. Jaja, sen idag var det bara att pallra sig upp & åka till jobbet igen. Och Johannes åkte med bussen hem. Idag fick jag stå lite vid kassan. Jag gjorde bort mig lite då & då, men det är liksom första gången jag står i en kassa överhuvudtaget och det här är liksom ingen konsumkassa där det bara är att scanna in grejerna och sen är det klart. Nej, här måste man trycka in allt och massa.. Men jag lär väl mig det tillslut jag med! :-)

Btw, jag har en liten överraskning på g till min gulleplupp.
Jag hoppas det kommer bli bra!!!


Nej, nu ska jag hoppa i säng.

Godnatt!

roxanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback