BABY

Precis vaknat! Idag får jag äntligen träffa min baby. Synd bara att vädret är som det är. Jag som hade planerat den här dagen HELT annorlunda. Min familj skulle till mig sommarstuga och jag skulle få vara ensam hemma och tänkte sola hela dagen med Stina, men eftersom det regnar så stannade min familj hemma och vi kan inte sola i regnet.. :[

Jaja, det blir väl fler dagar. Ska fråga om jag får övningsköra lite idag, annars vet jag inte vad som händer.
Snart är det dags för både teori och uppkörning, spännande!! :]

Och snart fyller min babe år också, 18 år! Men det är inte förens på nationaldagen, den 6 juni. Jag har köpt presenter redan iaf, hoppas han blir glad. Eller det vet jag att han kommer bli. Längtar till den 5e då han ska ha släktkalas/grillkväll. Ska bli så mysigt. :]

Nu tänkte jag klä på mig lite och gå ner och äta frulle. Sen ska jag som sagt fråga om vi kan övningsköra, men tvivlar på att han kommer säga ja, haha. Jaja, vi hörs senare helt enkelt.



roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback