Dagen

Guud vilken underbar dag det har varit idag. På morgonen övningskörde jag med mam's and pap's till Borlänge och handlade lite olika saker. Haha, jag köpte 2 mobilstrumpor till mig och älskling. De var så söta så jag kunde inte låta bli. En rosa till mig och en svart till baby. Jag köpte även godaste glass, ni vet den där cartedor eller hur man nu stavar.. Med vilda bär, mjammi! Den är typ slut redan, hah.
När vi kom hem gick vi alla ut. Jag pluggade lite teori i solen och hade det underbart. Sen cyklade jag & syster ner till en häst här i Gustafs. Tycker så synd om den där hästen, så den blev nog glad när vi hälsade på.

På kvällen var jag så duktig så jag gjorde en laxsoppa med hemmagjort recept. Jag hittade alltså på något helt eget och det blev hur gott som helst! Med baguetter och ägg till blev det pricken över i:et!

Johannes är här nu och vi ska gå och sova nu. Imorgon har jag min sista körlektion. Eller jag kommer ju ha en precis innan jag ska köra upp också, men det blir min sista på ett tag. Jag och älskling har inte gjort så mycket, pratat & tagit oss en dusch tillsammans. Sen fick även han smaka på den goda glassen!

Nej, jag skriver mer imon! Puh, stackars älskling som måste gå upp kvart över 5 imon bitti och vi går och lägger oss nu.. Endast 4 timmars sömn.. Jag får sova lite längre som tur var!

Nej, puss & godnatt!

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback