He's here

Min älskling är här och sover bredvid mig nu. Som jag har saknat han. Ska mysa mer med han nu, men ville bara skriva ett inlägg innan vi ska sova. Tidigare såg vi på Hitta Nemo och käkade chips, glass och coca cola! Mums :]

Jag skrev ju tidigare att jag skulle fråga pappsen om vi kunde köra lite bil & jag som trodde jag skulle få ett nej..
Haha, så fel man kan ha. Jag tror vi åkte i typ 2 timmar, till Borlänge, Falun, massa småorter osv. Det blev en lång resa. Regnet öste ner ett tag där också, men det var bara roligt! :]
Idag, vid lunchen hade mamma gjort rabarberpaj på våra egna rabarber, sjukt gott och det känns verkligen sommar när man äter det, yey! :]

Nej, nu ska jag väcka älskling & pussa på han lite. Saknat det som fan!!

Godnatt på er!

roxanna

Kommentarer
Linn skrev:

Sv: HAHAHA det är ju ett par trosor jag la dit för att ha under jeansen till den outfiten!

2010-05-29 @ 12:08:58
URL: http://linnlowes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback