Pinsamt!

Halloj!

Lovade ju ett inlägg till, så här kommer det. Har varit med pojkvännen ända sen i onsdags och sovit här varje dag, så bloggen har inte kommit i första hand precis. Jag har precis kollat på Lejonkungen 1, haha. Älskar den filmen, minnen! ♥

I torsdags kom älskling hem med choklad till mig, gullplupp. Idag har vi varit ute mycket, spelat lite fotboll o tvättade och körde hans moppe. Såå fint väder ute ju. I fredags åkte vi hem till mig en stund, för E & M var där, min systers barn. Fick äran att måla i E's målarbok, haha. Sen åkte vi till Säter där vi gick in på Willys och köpte popcorn och energidryck. Energidrickorna var inte till mig, höh. Köpte även en sån där geishaglass, satan vad god den var! :]

Haha, jag skäms nästan för att berätta det här, men vafan. När vi satt där på Willys och väntade på bussen så finns det ju såna där automater som man får något för 10 spänn. Nu var det barbapappafigurer som man har till mobilen. Jag testade en gång och fick Barba LaLa, sen ville jag ha den rosa så då testade jag en gång till. Men då fick jag ingen alls, automaten slukade min tia och jag fick ingen figur. Då blev jag sur försökte skaka på den men fan ingenting funkade. Så då offrade jag 3 tior till men fick ingen rosa men fick 3 andra söta figurer. Haha, så jag offrade alltså 50 spänn på såna figurer, är man störd eller? Hahaha

Men nu ska jag fortsätta plugga teori med hjälp av Bonniers Trafikskola 2010, wiho.

roxanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback