Vaken redan?!

Åh gud, varför skulle det ringa på min mobil halv 8 på morgonen för?
Det var jobb, men jag hann inte svara först så jag ringde upp men då hade hon redan hittat en vikarie.
Och nu var det jobb i Gustafs, menmen. Sånt som händer, jag ska ju till körskolan med Lollo idag så jag har iaf något att göra. Men pengar hade inte varit fel direkt. Men hon frågade mig om jag var ledig och sådär när hon ringde om hon skulle ringa mig i första hand, och självklart ska hon det sa jag! :-D

Lite över 2 timmar kvar tills bussen går, vad ska jag göra tills dess? Jani, fixa mig iaf men inte fasen tar det två timmar. Äta frukost måste jag också göra. Hoppas Lollo är med på att lunch ute på stan idag, jag är iaf på.
Nej, nu ska jag göra ett teoriprov på Bonniers Trafikskola och sne gå ner och äta frulle, sen göra mig i ordning för dagen. Jag kommer nog hem ganska sent, säkert runt 3-4, om inte senare. Så skriver mer då.

roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback