Värme!

Igår efter körlektionen gick jag till kupolen en sväng. Borde egentligen spara pengarna till sommaren, men eftersom Slösa är mitt andranamn så kunde jag inte låta bli. Jag köpte mig ännu en bikini inne på Gina, en rosa söt en. Sen köpte jag 2 st BUS, loréal var den ena (sprayen) och Åhléns egna märke var den andra (kräm). Runt 4 följde jag med mamma, pappa & syrran till Enviken för att hämta bark till vår underbara trädgård! Men resan var alldeles för långtråkig, tog för lång tid. Sen började det hagla en sväng också, haha! Aldrig sett mamma kuta så fort! :'D
Det blev en tidig kväll för mig igår, tror jag somnade runt 22-23. Tidigt för att vara mig!

Idag kom solen fram, fy tusan vilket underbart väder. Liiiite varmare, sen är det perfekt!
Var precis ut och tog lite bilder med mobilen. Riktigt fina bilder för att vara en mobil tycker jag.

Ska nog gå till bageriet och köpa mig en glass senare, hoppas älskling vill med? :)













roxanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback